Tärkeä osa minua -vaikuttajakampanja kertoo ammatti-identiteetin merkityksestä

19.05.2022 | Työelämä, Työelämä

Artikkelikuva

YTY on mukana Akavan ja sen jäsenjärjestöjen yhteisessä Tärkeä osa minua -kampanjassa sosiaalisessa mediassa.

Tärkeä osa minua -kampanjan aikana Akava ja Akavan jäsenjärjestöt etsivät ja jakavat tarinoita ammatti-identiteettien muodostumisesta ja merkityksestä. Kampanjan kasvoina toimivat KM, esiintyjä Ernest Lawson ja VTM, kirjailija, toimittaja ja sosiaalisen median vaikuttaja Julia Thurén.

Ammatti-identiteetti on tärkeä osa niin valmentajienkin kuin yksityisalalla työskentelevien eishenkilöiden ja asiantuntijoidenkin kokonaisidentiteettiä. Kampanja muistuttaa, että Akavan ammattiliitot tuntevat ihmisensä ja työskentelevät joka päivä tukeakseen oman jäsenkuntansa hyvinvointia niin työssä kuin yksityiselämässä.

Sosiaalisen median #TärkeäOsaMinua -kampanjassa kerrotaan Akavan jäsenliittojen roolista ammatillisen identiteetin rakentajina. Ammattiliitot tukevat jäseniään urapolun eri vaiheissa ja vaikuttavat monipuolisesti yhteiskunnan eri osa-alueilla.

Kampanjasisältöjä julkaistaan YTYn somekanavilla toukokuun aikana.

Kerro oma tarinasi ja seuraa kampanjaa sosiaalisessa mediassa tunnisteella #TärkeäOsaMinua

Lisätietoa Akavan verkkosivuilla.

YTY Facebook  YTY Instagram

  • 13
  • 18
  • 15
  • 45
  • 17
  • 19